neděle 22. prosince 2013

Cas predvanocni

Predem se omlouvam, bude to bez diakritiky, jsem bez sveho pocitace, ktery je v Helsinkach a ja jsem v Imatre. Nebudu se moc rozepisovat. Zhruba takhle travim tyden pred Vanoci:

Minule pondeli jsme byli v Tallinnu. Je to z Helsinek trajektem coby kamenem dohodil a Finove jezdi do Tallinnu zasadne kvuli alkoholu. Tallinn si zaslouzi vlastni clanek, ktery ale asi bude az po Vanocich. Jednu fotku vsak prikladam:

 Ve stredu jsme posbirali sily, vyzvedli na poste posledni darky a dorazila Liisi ze Skotska.

Ve ctvrtek jsme se vsichni vlakem odebrali do Imatry, kde bydli Simovi rodice a kde se jiz tradicne setkavame na Vanoce. Jsem rada, ze to letos vyslo tak pekne, ze si tu muzeme uzit cely tyden jidla, odpocinku a dobre nalady. Bohuzel je teplo a snih temer roztal. O zabavu se vsak staraji predevsim kocouri Oliver a Elmeri, kteri jsou ...... pauza...prave mi prisel na klin Oliver, sedl si na klavesnici notebooku a zacal prist. To asi kocky delaj casto co?


Taky se tu hodne vari a ji a pripravuji ruzne speciality na Vanoce. Dneska se pekla 6ti kilova sunka a nakladali herinci. A vcera jsem se taky vratila ke svemu oblibenemu peceni housek.


Taky se snazime chodit ven, ale z celeho tydne bylo takovehle nebe videt jednou. A ze to clovek musi naplanovat, kdyz je svetlo od pul desate do tri.

jedno skoro jarni odpoledne

Zdravim vsechny, preji prijemne a klidne Vanoce a ja zas napisu treba o tom, co jsme jedli. Pac to stoji za to!

2 komentáře:

  1. Ach, to je krása!
    Tady to taky vypadá spíše jarně...
    Moje kočka to dělá běžně. A vlastně si mi lehá kamkoliv, kde se rozhodnu něco dělat. Do papírů, když potřebuju psát, do poznámek přede mnou, když se potřebuju učit a samozřejmě sem tam se i projde po klávesnici. :D

    OdpovědětVymazat
  2. to my jsme měli Vánoce československé. Na návštěvu přijela Robova máma a ségra, tak to bylo pěkné. Až na ten sního, co nebyl :-/ Co jste teda všechno jedli? Moc by mě zajímaly typicky finské Vánoce!!! :-)

    OdpovědětVymazat