neděle 11. ledna 2015

2015

Poslední dobou jsem neměla chuť se internetově nijak zvlášť zviditelňovat, vymazala jsem z mobilu facebook, pinterest a twitter, smazala fb statusy z roku 2009 a podobně. Blog se mi mazat nechce, ale ani se mi nechtělo sem nic moc přidávat. Taky jsem organizovala věci doma, nějaké věci rozdala, jiné (vetšinou koupené za pár eur v sekáči) vrátila do sekáče. Taky jsem vyhodila spoustu bublinkových fólií, které si zásadně schovávám pro případ potřeby, a které jsem ještě kromě stěhování k ničemu jinému nepoužila. Prostě třídění, organizování a přebírání věcí je moje novoroční klasika. Letos to byla i ta virtuální.

V Helsinkách žádné nové převratné události. Je tu zima, stále máme zalepená okna v bytě a zítra začíná semestr. Měsíc prázdnin, které měly být určené na psaní diplomky, utekl jak voda, a na poličce s literaturou na diplomku se tvoří stále větší vrstvička prachu.

Dala jsem si nějaká předsevzetí:
- celý leden nepít alkohol (motivace je, že to inicioval Simo a taky že se dost ušetří a třeba si člověk koupí místo plechovky piva kozí sýr)
- každý den dělat aspoň trochu finštiny (to se zatím vede kupodivu dobře, pokud nemluvím, tak čtu...motivace je kurz Suomi level 6, který začíná v úterý)
- cvičit (kupodivu jsem to taky docela dobře rozjela, jen ten běh se mi v tom hnusopočasí úplně nechce)
- najít práci...což jsem tak trochu zařídila už v prosinci, protože jsem dostala zase možnost pracovat s katalogem a knihovnou v Mannerheimově muzeu. Je to sice part time na pár měsíců, ale jsem za to ráda. Až projekt dokončím, musím s hledáním práce začít naostro!
- a last but not least: dodělat letos školu - k čemuž mi chybí dochodit tenhle semestr seminář, napsat jednu zkoušku, finština a diplomka

Na co se letos těším:
- na cestování (za měsíc a půl letíme se Simem na dva týdny do teplých krajin)
- na to, že dodělám školu
- na novou práci (fakt se těším, jestli jí najdu)
- na nějaký běžecký závod
- na Prahu a Brno
- na zrekonstruovaný balkón a letní balkónové zahradničení

Pozdní přání šťastného nového roku posílám ze zasněžených Helsinek!

Alpipuisto dneska

Literatura na dlouhé zimní večery






Žádné komentáře:

Okomentovat