čtvrtek 28. srpna 2014

Back in Helsinki

Tak jsem zpět, za poslední dva týdny se toho stalo tolik, že by to vydalo na dlouhé články, ale já dneska jen vybaluju, peru, uklízím a tříbím myšlenky. Psychicky se taky začínám připravovat na začátek svého posledního (doufám posledního) školního roku. Diplomka, titul, semináře, všechno mi to teď šrotuje.

Šrotují taky zážitky posledních dvou týdnů, mezi které paří návštěva mého bráchy ve Finsku a jeho první maraton, moje návštěva v Praze a Brně, krásná svatba na vysočině a trénink na mých prvních 10 km. Budou fotky, bude všechno. Teď jdu ale dodělat to vybalování.

Včera byl z letiště vidět krásný západ slunce:


A pán do toho hrál krásně na piano, někde jsem četla, že tohle piano na českém letišti přispívá k pozitivnímu hodnocení cestujících pro Prahu. Je fakt, že to mělo atmosféru...s kufříkem k pianu, vystřihnout si nějakou tu Amélii, pokračovat do gatu C 11.


Posílám pozdrav do celého světa!


1 komentář:

  1. Šárko, jak jsi v Helsinkách odvlekla ten velkobaťoh?
    Jo a zapomněl jsem ti včera přibalit ještě nějaký česnek a fazolky z chalupy. Ještě jsi přeci měla nevyužitou rezervu skoro 1 kg.
    :-)
    Zase brzy přijeď.
    táta

    OdpovědětVymazat