pátek 27. března 2015

Fake till you make it

Název dnešního příspěvku mi připomíná několik věcí, kterým se v poslední době věnuju. Např. diplomka, moje účast na diplomovém semináři nebo dnešní focení mých semínek - mini rostlinek. Simova zrcadlovka samozřejmě. Akorát mám strach, že jsem semínka vysela moc brzo. Za pět dní vyrostly ze semínek na několikacentimetrové rostlinky. Na balkóně sice nemrzne ani v noci, ale je možné vyndat sazeničky na balkon, kde je 8 stupňů? Nezmrznou? Navíc mi příjde, že tyhle "fibre pots", které jsem použila a které se pak jen přesadí do hlíny, jsou tak propustné, že ta trocha hlíny v nich u nás přes den vždycky úplně vyschne. Bazalku jsem koupila v obchodě a jen rozdělila na dvě části a přesadila. Je to trochu podvod, ale funguje to, protože máte bazalku hned a navíc vám vydrží...nevím jak dlouho, ale rozhodně déle než těch pár dní, když jí necháte v tom mini-truhlíčku z obchodu. A zatím roste dobře a rychle. Za euro šedesát dobrý. A moc by se mi líbil takovýto vozíček na saláty!





Jediné, co mě teď napadá, že se nedá vůbec oblafnout, je běhání. Přihlásily jsme se s Martinou zase na 10km závod na konci května. Takže je na čase se pustit do pořádného tréninku. Aby to tentokrát bylo pod hodinu!

Nakonec jeden link na úžasnou šéfkuchařku Kamuru, která je teď měsíc ve Vietnamu a věnuje se street food. Krásné fotky a komentáře a i když není v Thajsku, spoustu věcí vypadá hodně podobně. Já mám všechnu tu vůni a chuť nudlových polívek pořád v mysli...

Tak pěkný víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat