pátek 8. února 2013

Finaly Friday

Konečně pátek, konečně odpočinek. Včerejší noc se nedá počítat jako noc. V jednu přijela česko-švédská návštěva z Malmö, tak jsme trochu oslavili, že se vidíme po tak dlouhé době. Simo vyrážel ve 4 ráno na letiště, takže nemělo cenu jít spát dřív než ve 4, a já jsem v 8 vyrazila do práce na schůzku (návštěva spala do 12ti :) 



Pohoštění v podobě delikates okurek z Veselí nad Lužnicí mi přišlo adekvátní. Akorát mi moc nechutnají, jsou moc sladké, ale snaha S-marketu se cení. Teď by mohli třeba začít dovážet syrečky, to by bylo fajn!


Já jsem na oplátku dostala kilo Daimu - severská karamelová klasika. A po tomhle týdnu si kilo Daimu rozhodně zasloužím...poslala jsem přihlášky na letní práce ve Finsku, byla jsem se podívat na univerzitě na mém potenciálním novém magisterském oboru, zorganizovala jsem lyžování a Swedish Language Café a hlavně se mi podařilo něco, v co jsem už tady v Helsinkách nedoufala...totiž jak jsem si tuhle stěžovala, že si nemůžu dovolit tady tancovat, tak den nato jsem na Gruponu (finský slevomat) našla poukázku na 10 vstupů do tanečního studia v centru Helsinek za 30 €!!! Takže od středy každý týden contemporary. Yessss :) Pro moje taneční kolegy a kolegyně, doporučuju blog mojí kamarádky a učitelky Katji-Marii, ke které už jsem chodila loni...no a od středy zase budu: http://kattimeu.wordpress.com/


Malá vzpomínka na ProArt 2010



Pěkný víkend všem!


1 komentář: