středa 6. února 2013

Moje slabost pro buslení


Mám napilno, v posledních dnech a vlastně týdnech prostě každý den něco. Poslední dobou nechodím ani cvičit, zato chodím bruslit. Skvělá zimní náhražka běhu nebo poskakování v tělocvičně na aerobikovou hudbu. Ledovou plochu máme totiž hned za rohem, brusle jsem si po Vánocích přivezla a počasí bylo v posledních týdnech více než bruslení nakloněné. Pro bruslení mám taky osobní slabost, už asi tak od pěti let sleduju každý rok mistrovství Evropy a světa v krasobruslení, moje největší platonická láska byl Stephane Lambiel. Možná taky tajně Plushenko, ale ten mě pak zradil, když jsem si asi v patnácti za nehorázný peníze koupila lístek na Art on Ice, kde měl vystupovat, ale nakonec nevystoupil kvůli nějaký smlouvě. Prostě přišel, na pódiu se omluvil, že to není jeho chyba, ale že bruslit nemůže a zmizel. Zdravím tímto Terku, která tam se mnou byla. Pamatuju si ten probrečený večer a nevrácenou tisícovku!
brusle nedočkavě čekají u dveří :)

No a teď si konečně užívám svoje chvilky ledové slávy, za poslední týden jsem byla bruslit třikrát. Totiž – na venkovním brusláku v Kalliu je v průměru tak 10-20 lidí a plocha je asi dvakrát větší než normální stadion. Navíc je to venku na čerstvém vzduchu a vstup pro studenta je 1,5€. Co víc si přát? Takže se teď rapidně zlepšuju a doma koukám na youtube videa „how to do back crossovers on ice“ a ono to jde! Naučila jsem se to asi za tři hodiny. Ještě mi toho tedy zbývá dost a nějaký ten trénink s někým, kdo to fakt umí, by mi neuškodil, ale je to stejně super. Navíc mi to vzdáleně připomíná tanec, kterému se tu z finančních důvodů věnovat bohužel nemůžu. Pohybově dost jinde, ale ten pocit, že mi nohy lehce kloužou po ledě, se s tancem docela srovnat dá.

že by tanec na ledě?

Navíc mám teď spřízněné duše v podobě Simových nových secondhand bruslí a pár zapálených kamarádů. Včera byla na ledu obzvlášť legrace, protože celý večer chumelilo ostošest, na ledu leželo asi 5 cm prašanu, ale kupodivu to nevadilo, dopady byly aspoň trochu měkčí.





Dneska večer jdu běžkovat se začátečníkama z FIKA projektu, tak to bude asi taky zábavný.
Mějte se fajn a užívejte si zimy, když to jaro ještě ne a ne přijít!

takhle to vypadá, když zrovna nezuří sněhová bouře

A tady vítěz letošního mistrovství Evropy..boží!






Žádné komentáře:

Okomentovat