čtvrtek 17. října 2013

Moje první finské stipendium

Před ani ne třema týdny jsem tady psala , jak jsem náhodou narazila na inzerát o stipendiu švédskofinské pobočky YMCA, teda ještě konkrétněji YWCA. Nikdy jsem o takové stipendium nežádala a přihláška měla být volně formulovaná. Tak jsem to zkusila, zabralo mi to dvě hodiny...za dva týdny mám v mailu zprávu, že mi gratulují, že si myslí, že dělám zajímavé a důležité věci a že mě chtějí podpořit. A že mě zvou na jejich party a do divadla. No jo, někdy je člověk nahoře, a to je fajn :) Teď hurá zpátky na zem ke školním záležitostem.

2 komentáře:

  1. Gratuluju! :)
    Já tak nějak začala uvažovat nad tím, že si podám přihlášku na Baltistiku... a pak doufat, že mi ji otevřou, haha...

    OdpovědětVymazat
  2. Ó, to mám radost, Šárko! Gratuluju!

    OdpovědětVymazat