sobota 8. března 2014

Brzké jaro (ale abych to zase nezakřikla)

Dneska byl úplně jarní den. Po tom včerejším zubařovi se mi úplně rozjasnily obzory. Možná to bylo taky tím, že se mi včera podařilo usnout již v 11 večer a dnes jsem se vzbudila v 10 ráno - potřebný a opravdu nabíjející spánek je občas neskutečně potřeba.

To slunce a absence sněhu mě donutilo zabrousit ve fotkách z loňského roku. Loni, jak jistě víte, byla zima ve Finsku naprosto nekonečná. Touhle dobou bylo stále nějakých těch 10 pod nulou a Helsinky stále pod sněhem a ledem. Našla jsem tuhle fotku, vyfocené 25. března 2013, zobrazení zamrzlého moře a lidí na něm.


Dneska bylo slunečno a plus 5, kdyby nebylo toho vichru, tak by bylo opravdu teplo. Sníh nikde, led se nezadržitelně rozpouští. Měli jsme dokonce svačinu na lavičce, kde jsme sice vymrzli, ale pojmenovali jsme to jako manifestaci přicházejícího jara. Jara, které letos přichází o dva měsíce dřív než loni. Teď už jen doufat, že se za pár dní neochladí a nezačne chumelit. Snad ne. Už chci jaro a pak léto :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat