středa 5. listopadu 2014

Studentské volby

Dneska se ve školy konaly volby do studentského parlamentu. Z Čech si nikdy nepamatuju, že by se nějaké studentské volby moc prožívaly, tady je to trochu jinak a už asi dva týdny se nejde vyhnout přívalu letáčků a smějících se kandidátů všude okolo univerzity. Jelikož mi ani ten finský studentský parlament zas tak moc neříká, vyplnila jsem si studentskou volební kalkulačku a vylezla mi z toho nejlíp kandidátka, kterou jsem nakonec dneska zvolila. Jsou tu opravdové strany a přes 600 kandidátů. Motivovat škola umí, jelikož za odvolení každý dostal poukázku na volební kavi ja pulla (kafe a koláč).



Kahvi a knížka o Kosmově konice z roku 1968 z finské národní knihovny. Vždycky mě překvapí, kolik tady mají českých knih.

Žádné komentáře:

Okomentovat