sobota 22. listopadu 2014

What's up/App

Malý seznam událostí posledních dní a týdnů přichází toto slunečné sobotní odpoledne.

Včera začalo sněžit, docela hodně a docela hezky, najednou se jakoby rozsvítilo, ta bílá barva sněhu má fakt něco do sebe, včera to bylo kouzelné. Dneska se oteplilo a napůl je to rozmočené, napůl je to pořád pěkné a trochu to taky klouže.


Minulý týden jsme byli s Maruškou v Londýně na svatbě Míši a Roshana. Byl to nezapomenutelný zážitek, svatba trvala v podstatě dva dny, během kterých se jedlo strašně dobré indické jídlo, bylo několik hinduistických obřadů a jeden obřad evropského střihu. A v sobotu večer bolywood party, natočila jsem kratičké video.

Setkání po letech




Londýn mě ještě k tomu děsně příjemně překvapil, bála jsem se, že jsem teď až moc zvyklá na malý město (=Helsinki), ale opak byl pravdou. Londýn nás s Maruškou fakt bavil, hned bych tam jela zase. Návrat do Finska byl tentokrát těžší, než když se třeba vracím z Prahy.


British Museum

Z první brázdy doubledeckeru na Oxford street

Včera nám vyměnili okno v ložnici. Je to fajn, protože můžeme po 4 měsících poprvé otevřít okno a vyvětrat. Dělají nám totiž renovaci balkónu a fasády a okno v obýváku (a doteď i to v ložnici) je hermeticky zalepené tlustou neprůhlednou fólií.

No a dneska jsem odeslala prvních 20 stran diplomky na úterní seminář a večer máme školní párty.

A ještě tip na film, na který jsme koukali včera večer:


Wes Andersson je můj oblíbenec, jeho poslední dva filmy mě ale spíš zklamaly. Tímhle mě ale opět potěšil.

Pěkný víkend přeju!

PS: mám od včera WhatsApp, to proto ten název článku.


Žádné komentáře:

Okomentovat