čtvrtek 22. listopadu 2012

Scorpions


Scorpions je Simův dokument, co ho točil již 3 roky zpátky v Kambodži. A tři roky po natáčení je dokument hotový a tři roky po natáčení jsem zorganizovala jeho první veřejné promítání ve Finsku. Tak jsem na nás oba docela pyšná, protože se to povedlo moc pěkně. Samozřejmě, že to není jen moje práce, ale v rámci mé praxe v kulturním centru Luckan, jsem si tento projekt/promítání vymyslela, prosadila a s pomocí Sima a Elly (Aethyr aesthetics) zorganizovala.

Nakonec z pozvaných asi 100 lidí dorazilo zhruba 20, ale mezi hosty byla například Sambeau San-Koskitanner, která překládala celý natočený materiál do finštiny. Pak taky přijel Simův táta z Imatry a dorazila i moje česká kamarádka Jana. A fakt se to povedlo, je fajn mít z něčeho tak dobrý pocit!

Na trailer filmu se můžete podívat tady a na celý film v ČR si budete muset ještě trochu počkat. Ale dobrá zpráva je, že je už přijatý na mnohé festivaly po celém světě (Keňa, Indie, Uganda, Itále, Slovinsko a další). A už se těším na nějaké to české promítání!


PS: ještě jedna pozitivní událost se stala v ten samý den - dostala jsem svoje finský ID-number, a jsem tedy registrovaná, že tu teď fakt bydlím! Po třech měsících běhání po úřadech a policii, to považuju za úspěch.

4 komentáře:

  1. Super :)) Gratuluju oběma! Moc fandím. Kde najdu ten link?

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, slušný! No a co ten Jeden Svět? to by bylo super!
    Určitě by se to taky dalo promítat v Divusu, hahaha.
    finský ID-number? tyjo, tak to máš teda dobrý. To je jako social security number? neboli kela number? V tom případě jsi vlastně už na půl finka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na Jeden Svět je to samozřejmě poslaný. Jasně, že ti nedaj vědět půl roku dopředu, jestli to vyberou nebo ne.
      V Divusu by to bylo náhodou dobrý!
      Jo jako social security number...moc pravomocí mi to stejně nedává, ale vypadá to dobře :) Kela health card bych mohla mít jedině, kdybych se odhlásila ze zdravotního pojištění v ČR...takže to nic asi zatím

      Vymazat