úterý 17. září 2013

Finská rýma

Finská rýma je úplně stejná jako česká. I tady s léčením trvá týden a bez léčení 7 dní. Já se vždycky vydám tou cestou 7mi denní, tudíž léčením. Mám všechno - zázvor, echinaceu, citrón, český med, šalvěj, horkou polívku, horký paralen. Pořád ale nic. Už jsem z toho mírně unavená, protože posledních zhruba 10 dní vypadalo takto: minulý týden jsme se Simem letěli do Prahy na svatbu Terky a Johna Erika. Simo celou noc před svatbou a po svatbě prozvracel. Mně se zanítila rostoucí osmička vlevo dole. Bylo to nepříjemné, ale vzhledem k tomu, že často nemocná nebývám, jsem to brala s přehledem a trpělivostí. Třikrát jsem navštívila pražskou zubařku, která mi to vyčistila a dala do toho dren. Vlastně se to hodilo, protože jsme zrovna byli v Praze. V den odletu do Helsinek se konečně Simovi udělalo dobře a mně se naopak zvedl žaludek, naštěstí to ale ledová kola po lžičkách zachránila a my jsme zdraví vyrazili do Helsinek. Dva dny po návratu z Prahy mě škráblo v krku a teď je z toho rýba jak hrom. Už mě to trochu nebaví, ale doufám, že jsem si to teď právě vybírám na dlouho dopředu.

Tady trochu z pozitivnější stránky fotka ze svatby, která byla opravdu krásná a povedená. Terce a Johnimu gratulace až na Maledivy:






Today, I am just tired of being sick. I have had an infection in my wisdom tooth, then stomach problems last week and now for the change I got a flu and cold and I am a bit desperate already. There is some brighter sides of life as well - Terka and John Erik got married last week, I was there and it was a really beauftiful wedding in Prague, during probably the warmest and sunniest day of this autumn. All the best to them!

Žádné komentáře:

Okomentovat