čtvrtek 19. září 2013

Sýrový večer v práci

Po čtyřech měsících skoro prázdnin jsem si odvykla od školy i od práce. Teď mám najednou oboje. A dneska mám taky sýr. Všeho překvapivě ve vysokých dávkách. Myslím, že až dneska zavřu oči, uvdím sýr a pak se mi bude zdát o neexistujícím tématu mé magisterky.

Šla jsem totiž dneska do Luckanu (do mé staronové práce) vypomoct s vernisáží. Na Finsku je dobrý, že jakákoliv schůzka se neobejde bez občerstvení. U vernisáže to platí dvojnásob a dneska bylo k občerstvení asi 5 kilo různých výborných sýrů. Nakonec přišlo asi 50 lidí, takže zhruba 2 kila sýrů zbylo. A já jako chudý student mám výsadní právo na všechny pozůstatky ze schůzek a vernisáží. Všichni o mně navíc vědí, že se neostýchám tyto delikátní zbytky vždycky ochotně vzít domů. Ještě je nutno podotknout, že ve Finsku sýr patří k těm opravdu dražším potravinám (zvlášť, když je to nějaký trochu lepší cizí sýr).

vzpomněla jsem si na Wallace a Gromita. Obrázek ukraden z internetu.

Žádné komentáře:

Okomentovat