úterý 6. května 2014

Domácí zkouška

Právě jsem odeslala zkoušku. Domácí zkouška spočívá v tom, že dostanete mailem ve 4 odpoledne 4 otázky, ze kterých si vyberete dvě a napíšete na ně esej. Máte na to 24 hodin. Já jsem byla docela zvědavá, protože je to takový trochu jiný způsob práce. Taky jsem byla zvědavá, jestli jsem schopná se za těch 24 hodin vyhnout mailu a facebooku - nejsem!

Celé jsem to zdokumentovala:

dneska v 8 ráno

koš, který jsem potkala, když jsem se v poledne zaběhla proběhnout
(chtěla jsem vyfotit, jak krásné to tu je, ale nemohla jsem se zastavit :)

Dneska 15:07 - celých 53 minut před deadlinem - odesláno!

Pak když jsem googlila naše dvě učitelky, kterým se ten výtvor musí odeslat, tak jsem zjistila, že jedna z nich píše blog, který se mi zalíbil. Odkaz zde.

A dobrá zpráva nakonec - už nesněží :-)



1 komentář:

  1. Fakt dobrý, škoda, žes nenapsala aspoň jednu otázku, abych měla o čem přemýšlet. gr.

    OdpovědětVymazat