neděle 11. května 2014

víkend s vousatou zpěvačkou

Týden zase uběhl jak voda a já jsem od úterý stihla zubařku a trhání osmičky, poslední hodinu školního roku, kde jsem dostala celkem pozitivní feedback na svojí zkoušku z historie, pak jsem taky koupila kilo mrkve, ze které jsem chtěla udělat krémovou mrkvovou polívku se zázvorem, ale nakonec se to celé zvrtlo a vznikl carrot cake. V pátek jsem pak byla na schůzce v muzeu, kde budu přes léto pracovat a pak jsem ještě stihla jednu mini-party v pátek a jednu velkopárty včera večer/v noci.

už se tu taky zelená a kvete, konečně!

A zase je tu neděle, která mě již tolik neděsí, když nemusím zítra celý den sedět na hodinách, ale bohužel mám ještě resty a eseje, které už by měly být brzo hotové a odeslané, abych měla pokoj.

Zato mě trochu děsí Conchita Wurst, která včera vyhrála Eurovision. Byla jsem totiž u Martiny večer na Eurovision-párty, což spočívalo ve sledování finále Eurovision song contest. Jak asi tušíte, takové mega produkce nejsou nic pro mě, všechno je to na velký efekt, ale hudba je dost hrozná. Navíc polovina "umělců" vypadá jak z plastelíny. Nicméně vítězka (či vítěž - to právě těžko říct) Conchita Wurst "zaujala" i mě svým neuvěřitelně divným vzezřením. No zajímavá zkušenost.


Ještě jeden důvod, proč jsem na tu Eurovision byla trochu zvědavá je, že moje spolužačka pracuje v rádiu jako redaktorka a je expert právě na Eurovision. Bude o tom psát magisterku!!


Žádné komentáře:

Okomentovat