úterý 16. září 2014

Eduskuntatalo

Včera jsem ve víkendových novinách našla jednu dobrou a jednu špatnou zprávu, začnu tím blbým. Prošvihla jsem odevzdávání přihlášky na studentské stipendium na 1200 eur. Na internetových stránkách je striktně napsané datum odevzdávání minulý pátek a připomenutí, že pozdní odevzdání není možné za jakýchkoliv okolností.

Ta dobrá zpráva byla, že se konal den otevřených dveří ve finském parlamentu (eduskuntatalo). Měla jsem celkem radost. O parlamentu jsem dokonce psala malou práci na jeden předmět. Tématem práce však byla venkovní fasáda a kontext budovy ve svém okolí, takže o vnitřku jsem jen tak přemýšlela.

Vydali jsme se tam včera po škole se Simem a bylo to fakt zajímavý. Taky mě potěšilo, že jsem rozuměla naší finsky mluvící paní průvodkyni.

Budova byla dokončena v roce 1931 a nyní bude na dva roky zavřená kvůli velké rekonstrukci.








Žádné komentáře:

Okomentovat