úterý 30. září 2014

Úkol roku

Začla jsem oficiálně pracovat na diplomce. Chtěla bych toho napsat fakt hodně do Vánoc, protože v lednu bych zase mohla začít pracovat v muzeu (pokud se seženou peníze). A říkám si, že je to jak s tím běháním, jednou to sem napíšu a už si nemůžu dovolit se na to jen tak vykašlat.

Po dnešním semináři, kde jsme řešili reference, poznámky pod čarou a seznam literatury, jsem se pokusila shrnout veškerou svojí dosavadní literaturu. Na fotce je jen zlomek, přesto si myslím, že kdyby se náhodou někdo rozhodl psát něco na stejné téma, tak má smůlu, protože já jsem si už musela uvolnit půlku knihovny doma na vypůjčené knížky ze školní knihovny. A schválně kdo si všimne díla, které tam tak uplně nepatří.


Ze všeho nejvíc se těším, jestli sem za půl roku budu moct napsat: "diplomka odevzdána". Tak uvidíme.

2 komentáře:

  1. Tak do diplomky možná nepatří to běhání i když při opatřování podkladů se naběháš dost. Podkladů máš opravdu hromadu, ještě přidáš vlastní názor a svážeš barevnou stužkou. Pátrám po něčem mimořádném k tvému tématu, zatím nic nenašla.gr

    OdpovědětVymazat
  2. čau, Na diplomku zatím času habaděj. Přečti si Murakamiho, je to super, choď běhat a já ti pak doporučím další běžeckou literaturu. M

    OdpovědětVymazat