pátek 18. července 2014

Návštěva z ČR

Včera byli v Helsinkách naši. Přivezli asi 20 kg jídla a pití, za což jsem strašně ráda. Tady malá ukázka všech dobrot, chybí tam ještě med, kilo oříšků, lahev whiskey, další sýry, víc koření.... Ta meteorologická stanice není dobrota, ale je to velmi šikovná věc, kterou mi táta taky přivezl :-) Česnek, dýně, papričky a bylinky jsou všechno domácí produkce, už se těším na tu dýňovou polívku!




Vzala jsem si den volna od katalogizování a vyrazili jsme na pěší tůru do města. Bylo tak krásné počasí, že jsem se dokonce spálila. Všude všechno kvete, na předchozí fotce je můj táta v zahradě růží, která je v naprosté špičce své krásy zrovna teď.

dřevěná kaple v centru Helsinek

campus farming, všechno to roste

na terase univerzitní knihovny Kaisa

Helsinky se ukázaly ve své letní kráse a i já jsem se na ně včera koukala trochu jinýma očima. Poslední tři fotky jsou z od táty.

Díky a prosím víc návštěv z ČR :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat