neděle 20. července 2014

Novinky na blogu

Dnešní nedělní dopoledne jsem strávila tříděním všech (skoro všech) článků na blogu do kategorií podle témat. Napravo si tedy můžete kliknout na okruh, který vás zajímá a přečíst si třeba pouze články, které se týkají finského počasí. Nejdřív mi přišlo divné dělat kategorii počasí, ale ve Finsku je prostě počasí kategorie sama pro sebe :-)

Pak jsem se taky přihlásila na službu Bloglovin, kterou ještě nemám moc prozkoumanou, ale můžete mě sledovat ZDE.

Na Instagramu jsem už nějakou dobu a kupodivu mě to baví, takže pokud taky instagramujete, tak jsem k nalezení pod jménem @sarkapro.

Pokud se Vám blog líbí, budu ráda za link na facebooku nebo ústní či jakékoliv jiné doporučení. Facebookovou stránku zvlášť pro blog se mi nechce dělat, takže spoléhám na dobré slovo :-)

Také jsem aktualizovala seznam mých oblíbených blogů, který je k nalezení napravo dole. Zvlášť koho zajímá život v Oslu, mám rovnou dvě doporučení: Tereza in Oslo a druhá Tereza z Osla. Pokud byste měli nějaký tip na české blogy ze Švédska či Dánska, napište mi,  ráda si rozšířím obzory. Koho zajímá Finsko a chce pravidelnou dávku finské kultury v Čechách, doporučuji blog Finliki.

Posílám letní, nedělně ospalý a trochu bouřkou vonící pozdrav z Helsinek.


For non Czech speakers:

I know I am writing only in Czech but if you want, you can use the translator gadget which can be found on the right side of my blog. You can choose from many languages but since it's google translator, some imagination is probably needed. You can alwas just enjoy the pictures ;)

All the best from summery Helsinki,
Šárka


Žádné komentáře:

Okomentovat